Întrebări frecvente
Home/Întrebări frecvente

Plăți/Facturi/Cont

  • CUM PLATESC FACTURA ?
Factura se poate plati din Contul de client.
Va duceti la FACTURI, dati click pe factura care apare Neplatita si alegeti metoda de plata dorita.
  • CAND SE EMITE FACTURA ?
Factura se emite cu 14 zile inainte de expirarea serviciului.
  •  CAND SE SUSPENDA SERVICIUL ?
Serviciul se suspenda dupa 3 zile de cand a expirat valabilitatea lui.
  • SE POATE REACTIVA SERVICIUL SUSPENDAT ?
Daca serviciul este in perioada de suspendare, atunci se va reactiva dupa ce factura a fost achitata.
  • FISIERELE CAT TIMP RAMAN SALVATE ?
Daca au trecut cele 3 zile de suspendare, serviciul va fi anulat automat si fisierele vor fi sterse.
Nu se mentin backup-uri de la serviciile anulate.
  • CUM PLATESC PRIN SMS ?

Intrati in Contul de client, la meniul ADAUGA FONDURI > Incarca SMS, va alegeti operatorul si suma cu care vreti sa incarcati.

Dupa ce ati primit codul, il validati in campul Validare Cod si astfel contul dumneavoastra a fost incarcat cu suma respectiva.

  • CUM PLATESC CU CARDUL ?

Se poate plati cu card Visa sau Mastercard.

Va duceti la FACTURI din Contul de client, alegeti factura care nu este platita, apoi dati click pe Card si va redirectioneaza catre plata cu cardul.

  • CUM PLATESC PRIN TRANSFER BANCAR/DEPUNERE NUMERAR ?
Se poate plati direct de la orice unitate bancara ce apartine de Banca Transilvania.
Nu este necesar sa detineti un cont bancar, trebuie sa va duceti cu buletinul dvs. si cu factura proforma sau sa stiti nr. facturii proforme si suma in lei de achitat.
Dupa ce ati efectuat plata, trimiteti o poza a chitantei de plata in ticket.
  • CAND SE ACTIVEAZA SERVICIUL COMANDAT ?
Serviciul se activeaza in cateva minute dupa ce factura a fost platita, cu exceptia dedicatelor la care activarea poate dura pana la 24 ore, daca dedicatul comandat nu este pe stoc.
  •  UNDE GASESC DATELE DE LA SERVICIUL COMANDAT ?
Datele de la serviciul comandat se vor trimite pe adresa de email,in INBOX sau SPAM, dupa ce serviciul a fost activat.
  • POT MODIFICA ADRESA DE EMAIL ?

Pentru persoane fizice, adresa de email se poate modifica, trimitand un email catre sales@odho.ro, cu o poza la buletin.

Numele de pe buletin trebuie sa coincida cu cel de la Contul de client.

Pentru persoane juridice, adresa de email se poate modifica, trimitand un email catre sales@odho.ro, cu o poza dupa C.U.I.-ul societatii si o cerere semnata si stampilata in care se va anunta noua adresa de email

  • POT MODIFICA TITULARUL CONTULUI ?

Da, se poate modifica, trimitand un email catre sales@odho.ro, cu o poza la buletin. Numele de pe buletin trebuie sa coincida cu cel de la Contul de client.

In email se specifica numele si adresa de email a noului titular de cont.

  • POT MUTA SERVICIUL MEU IN ALT CONT DE CLIENT ?

Se poate muta serviciul in alt cont de pe gazduirejocuri, daca este activ si nu este emisa factura pentru luna urmatoare. Pentru a se muta,trebuie sa trimiteti un email catre sales@odho.ro, cu o poza la buletin pentru validarea datelor si specificati serviciul pe care doriti sa-l mutati si adresa de email a contului unde sa fie mutat.

  • CUM POT INCHIDE/ANULA UN SERVICIU ?

Pentru a anula un serviciu, intrati in Contul de client, la servicii, va duceti pe serviciul care doriti sa-l anulati si dati pe Inchide.

Serviciul se va anula cand expira perioada de valabilitate.

  • CUM POT MODIFICA UN SERVICIU DEJA ACHIZITIONAT ?
Acest lucru se poate face printr-un Ticket catre dep. Comercial, in care precizati la ce pachet superior/inferior doriti sa treceti.
Se va emite factura dupa caz, iar dupa ce achitati, se va face upgrade-ul.
  • SERVICIILE SE PRELUNGESC AUTOMAT ?

Daca exista credit suficient in contul de client si factura emisa pentru luna urmatoare, a serviciului respectiv a ajuns la scadenta, atunci din cont se va extrage automat suma necesara achitarii facturii.

  • CE POT FACE CU CREDITUL DIN CONT ?
Creditul din cont se poate folosi la plata facturilor a serviciilor comandate pe site-ul odho.ro.
  •  POT PLATI IN AVANS ?
Sigur, se poate plati in avans, facand un ticket catre Departament Comercial, in care se specifica pe cate luni in avans dotiti sa platiti.
Personalul de la Departament Comercial va emite factura aferenta lunilor respective si apoi o puteti achita.
  • CUM IMI FAC CONT ?

Contul se creeaza atunci cand plassati comanda pe care o doriti.

  • CUM FAC BACK-UP LA SERVICIUL MEU ?

Back-up la fisierele serviciului dvs. se face cu ajutorul FTP-ului.

  • POT PRIMI REFUND LA BANI ?

In cazul in care va razganditi sau nu sunteti multumit de serviciul achizitionat, se poate face refund la bani, in afara la dedicat sau domeniu, in maxim 72 ore de la data achizitiei si anume:

  • daca serviciul este achitat prin Paypal,transfer bancar,card se poate face refund tot in contul de Paypal,contul bancar sau in contul de client pentru achizitionarea altui serviciu;
  • daca serviciul este achitat prin alta metoda de plata prin SMS si Paysafecard restituirea banilor se poate face doar in contul de client.
    •  POT SCOATE BANI DIN CONTUL DE CLIENT ?
    Se pot retrage banii din cotul de client dar se va percepe un comision de 10% pentru aceasta optiune.
    • POT RENUNTA LA SERVICIILE GAZDUIREJOCURI ?
    Da, se poate renunta.
    Trebuie sa va duceti in contul de client, la servicii si dati inchidere pe serviciul respectiv, completand data inchiderii si motivul renuntarii la serviciu.

    Servere jocuri

    • CUM FAC MARIRE/MICSORARE LA NR. DE SLOTURI ?

    Aceasta se face prin ticket la Departament Comercial, unde se specifica nr. de sloturi dorite si se emite sau modifica factura dupa caz.

    • SERVERELE DE JOCURI AU BAZA DE DATE ?

    La serverele de jocuri SAMP, MTA, CSGO, etc. primiti si Baza de Date daca la plasarea comenzii, selectati Baza de Date > Da.

    • NU MA POT CONECTA PE SERVERUL DE CSGO

    Daca primiti eroarea "You cannot connect to this CS:GO server because it is restricted to LAN connections only", atunci trebuie sa va duceti aici http://steamcommunity.com/dev/managegameservers, va logati cu contul de steam, va creati un token pentru serverul de CSGO, pe care il bagati la linia sv_setsteamaccount aflata in TCadmin>Game Services > selectati serverul > Commandline manager si selectati (classic sau ce vreti ) .

    Salvati si dati restart la server, dupa care se va putea face conectarea la el.

    • AM PRIMIT PE MAIL LINK SV_DOWNLOADURL, CE FAC CU EL ?

    Link-ul pentru descarcare rapida a resurselor, sv_downloadurl primit pe mail, se inlocuieste in functie de serviciul avut, in server.cfg sau mtaserver.conf.

    • CUM IMI DAU ADMIN ?

    Admin se da in functie de serviciul comandat si anume, pentru SA:MP si MTA din baza de date (phpmyadmin), la CSGO din fisierul admins_simple.ini, la CS 1.6 din fisierul users.ini aflate pe FTP sau in TCadmin.

    • CUM IMPORT O BAZA DE DATE ?

    Mai intai va logati in baza de date (phpmyadmin) cu datele primite pe mail, dati click in stanga sus pe user-ul client si apasati butonul Import aflat sus la mijlocul paginii.

    • UNDE POT GASI LINK-UL DE DESCARCARE RAPIDA ?

    Pentru a putea descarca mai repede resursele de pe server, serviciile de Counter-Strike 1.6, Counter-Strike Source, Counter-Strike Global Offensive, MTA, beneficiaza de sv_downloadurl GRATUIT.

    Odata cu datele de la panoul de control, pe email va vine si link-ul de la sv_downloadurl, pe care trebuie sa-l bagati in server.cfg sau mtaserver.conf

    Servere dedicate

    • CINE INSTALEAZA SISTEMUL DE OPERARE ?

    Sitemul de operare ales in comanda dedicatului se va instala de catre personalul nostru de la Departament Tehnic.

    • NU MA DESCURC CU ADMINISTRAREA / INSTALAREA ?

    Va putem ajuta noi cu instalarea de programe open-source sau cu licenta, configurari, protectii, etc. Acest lucru se face la cerere prin ticket și este taxat pe ora sau se paote alege un abonament lunar pentru suport.

    • INSTALARE PROTECTII FIREWALL IPFW SI PF ?

    Pentru serverele dedicate sau VPS-uri, cu sistemele de operare FreeBSD, se poate cere instalarea de firewall IPFW si PF.

    Dupa ce v-ati instalat serverul de joc, faceti ticket pentru activarea acestor protectii.

    • MI S-A SPART CONTUL/AM UITAT PAROLA, CE FAC ?

    Daca nu va mai puteti loga in contul gazduirejocuri, atunci dati la login -> Ai uitat parola? si veti primi o parola noua pe email.

    Daca nu va mai puteti loga in TCadmin, WebCpanel, VPSCpanel, atunci dati resetare parola si veti primi pe email parola noua.

    Daca nu primiti email cu parola noua, atunci faceti ticket din contul gazduire pentru a primi o parola noua.

    • NU MAI AM ACCES LA ADRESA DE EMAIL

    Daca nu mai aveti acces la adresa de email cu care v-ati inregistrat pe site la noi sau ati scris-o gresit cand ati creat contul, atunci trimiteti un email catre sales@odho.rocu o poza la buletin, pentru validarea datelor si specificati in acel email noua adresa sau adresa corecta.

    • CE VITEZA DE INTERNET AU DEDICATELE ?
    Fiecare server dedicat are conexiune de 1Gbps, international/national, pe un port Gigabit.
    Daca se doreste banda garantata, acest lucru se poate discuta.De asemenea la cerere se paote aloca o conexiune mai puternica.

    Servere VPS

    • AVETI PANOU DE CONTROL ?

    Serverele VPS (Virtual Private Server) se pot administra din Panoul de Control SolusVM, de la adresa https://vps.odho.ro:5656

    • CUM REINSTALEZ VPS-UL ?

    Serverul de VPS se poate reinstala din panoul de control la meniul Reinstall.

    De acolo va alegeti sistemul de operare dorit si apasati reinstall.

    Asteptati 10-15 min. pentru a termina instalarea ca apoi sa puteti accesa VPS-ul.

    • CUM ACCESEZ VPS CU WINDOWS ?

    Administrarea VPS-ului cu sistemul de operare Windows XP se face prin Remote Desktop, aflat in calculatorul dvs.

    • NU MA MAI POT CONECTA LA VPS ?

    Daca nu mai puteti sa va logati la VPS cu Putty sau Remote Desktop sau ati facut o setare gresita si dupa restart nu mai porneste, atunci intrati in Panoul de Control la VNC si o sa va apara consola de la VPS.

    • ESTE PERMIS FLOOD/SCAN/SPAM DE PE VPS ?

    Nu se accepta asa ceva. Este ilegal, iar daca se primesc reclamatii, ca s-a facut flood/scan/spam de pe VPS, se va suspenda serviciul.

    Se va trimite email pentru verificare date cont, iar daca situatia se va repeta atunci serviciul se va anula si banii nu se vor returna.

    • CE ESTE INTERZIS PE VPS-URI ?

    Orice program piratat sau facut de hackeri, fisiere sau arhive site-uri warez, site-uri de phishing, boti abuzivi, irc proxy-uri, streaming media fara licenta, fisiere MP3 fara licenta, etc.

    Servere voce

    • CUM ADMINISTREZ UN SERVER DE VOCE ?

    Serverul de voce se adminstreaza folosind token-ul care se gaseste in TCadmin>Voice Services>click pe serverul care il doriti>Log Viewer> ts3server_1.log si care poate fi accesat cu datele primite pe email, dupa achitare.

    Webhost

    • CUM SE ADMINISTREAZA WEBHOST-UL ?

    Webhost-urile sunt administrate prin panou de control Cpanel.

    Este cel mai folosit panou de control pentru webhost, fiind cel mai usor de folosit, avand multe optiuni de configurare.

    • CUM CREEZ DNS ?

    DNS vine de la "Domain Name Server" si adauga un ip la un domeniu.

    Va logati in Cpanel si va duceti la Simple DNS Zone --> + A record, puneti nume.domeniu.ro si IP-ul serverului.

    • CUM MUT WEBHOST-UL LA OPTERON DATA HOSTING?

    Daca aveti webhost la un alt provider si vreti sa-l mutati la noi, atunci ne ocupam noi GRATUIT de mutarea webhost-ului.

    Ne lasati datele si un tehnician se va ocupa de mutarea fisierelor.

    • IN CAT TIMP SE ACTIVEAZA WEBHOST-UL ?

    Serviciul de webhost se activeaza automat, dupa ce factura a fost achitata.

    • IN CAT TIMP SE PROPAGA NAMESERVERE-LE ?

    Nameservere-le, dupa ce au fost modificate/setate, se vor propaga in cel mult 12 ore.

    • CE INSEAMNA IP DEDICAT ?

    IP Dedicat inseamna ca site-ul dvs. sta pe un IP separat fata de alte site-uri hostate la noi care stau pe IP Shared.

    • CARE SUNT BENEFICIILE UNUI IP DEDICAT ?

    Nu veti depinde de alte site-uri, in caz ca vin atacuri pe unul din IP-urile Shared.

    Nu veti fi blocat la trimiterea de mail-uri daca vre-un alt site de pe IP Shared face SPAM.

    Se poate instala un certificat SSL.

    Certificatele SSL sunt documente electronice care contin informatii necesare realizarii uneor conexiuni securizate SSL si sunt folosite de obicei pentru site-urile care trimit/primesc informatii private ce au nevoie de o protejare suplimentara si care accepta plati online cu cardul.

    • CUM ACCESEZ FTP ?

    Ca sa puteti transfera fisiere pe host, trebuie sa va descarcati de pe internet unul din programele de FTP client, Winscp sau Filezilla.

    Dupa ce descarcati unul din cele doua programe, il instalati in calculatorul dvs. si folositi pentru conectare datele primite pe email, FTP Login.

    Hostname este IP-ul server-ului, se introduce fara port (7777,27015 sau 25565), port-ul este 21, user-ul si parola sunt cele primite pe email.